Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Το 2000 γκολ συνάντησε τον προπονητή μπάσκετ κ. Μιχάλη Θάνο

 
Το 2000 γκολ συνάντησε τον προπονητή μπάσκετ κ. Μιχάλη Θάνο στο κλειστό γυμναστήριο του ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ να παρακολουθεί τον αγώνα βόλεϊ ανάμεσα στην ΡΙΒΑ και την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και του ζήτησε να παραχωρήσει μια μικρή συνέντευξη για την απόφαση του να συνεργαστεί με την ΑΕΚ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ και την συνέχεια της προπονητικής του καριέρας.
Ακόμα του ζητήσαμε να μας παραχωρήσει σύντομα μεγάλη συνέντευξη με όλα όσα του προσάπτουν και του καταλογίζουν σχετικά με την προηγούμενη ομάδα του και δέχτηκε ευγενικά λέγοντας μας όποτε θέλετε είμαι στην διάθεση σας και μας ευχαρίστησε με ένα πλατύ αληθινό χαμόγελο περιμένοντας την επόμενη συνάντηση.
 Κύριε Θάνο σας ακούμε...!

Ήταν αρχικά για μένα μια δύσκολη απόφαση να κατέβω στο τοπικό πρωτάθλημα της Σάμου, αλλά όλα αυτά μέχρι την στιγμή που ήρθα και είδα από κοντά πρόσωπα και πράγματα για την ομάδα και τους ανθρώπους της και αναφέρομαι ιδιαίτερα στον Κύριο ΜΑΟΥΝΗ..

Πρόκειται για ένα σωματείο με σοβαρή οργάνωση σε όλα τα επίπεδα με άτομα που τρέχουν σε καθημερινή βάση για να παρέχουν σε προπονητές και αθλητές, κάθε τι που θα τους κάνει να σκέφτονται αποκλειστικά και μόνο με το πως θα βελτιώνονται στο γήπεδο..

Στην απόφαση μου να έρθω οφείλω να συνυπολογίσω και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε η διοίκηση της ΑΕΚ, η οποία και αποτελεί και ηθική δέσμευση για εμένα, ίσως και για την επόμενη περίοδο, και αυτό γιατί με κάλεσαν ενώ γνώριζαν ότι η τιμωρία μου λήγει στις 31/3/2013, ( εν αντιθέσει με την προηγούμενη ομάδα μου) και παρ όλα αυτά έδειξαν εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου έμπρακτα, οπότε όπως καταλαβαίνετε και επειδή με όλα τα προβλήματα της καθημερινότητας που όλοι λίγο πολύ αντιμετωπίζουμε κυρίως στον επαγγελματικό τομέα,  οι συνεργασίες στηρίζονται και στις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων, εδώ υπάρχει το κατάλληλο περιβάλλον για οποιονδήποτε θέλει να εργαστεί...

Οπότε αν δεν υπάρξει συνέχεια της  συνεργασίας μας, σίγουρα θα είμαι συνεργάτης με όποιον τρόπο θα μπορώ βοηθώντας από την Αθήνα.

Οι στόχοι της ομάδας δεν μπορεί να είναι άλλοι από την κατάκτηση του νταμπλ της επόμενης περιόδου και φυσικά την άνοδο στην Γ' εθνική..Έχω διαπιστώσει την δίψα που έχουν οι άνθρωποι της διοίκησης όσο και φίλαθλος κόσμος, να δουν την ομάδα σε εθνική κατηγορία, και προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι έχουν όλα τα φόντα για να το πετύχουν..

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μπουν στέρεες βάσεις από φέτος, με την συνέχεια στην πολύ καλή δουλειά τόσο του προκατόχου μου κ. ΓΕΩΡΓΑΛΑ και του γυμναστή κ. ΚΑΤΣΑΝΗ, και με την προσθήκη 2-3 ποιοτικών μεταγραφών να ενισχυθεί το υπάρχον ρόστερ ώστε να μπορέσει να υλοποιηθεί ο στόχος μας.

Σε ότι αφορά έμενα, σίγουρα νιώθω μεγάλη χαρά μιας και η περιπέτεια με την τιμωρία μου έχει λάβει πια τέλος, δεν μπορώ να ξεχάσω βέβαια το προ 4 μηνών αρχικό σοκ στην είδηση της απόφασης, θέλω για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ΕΟΚ κ.Βασιλακόπουλο (που χωρίς αυτόν δεν υπήρχε ούτε ελληνικό μπάσκετ) γτ σίγουρα θα ήμουν ακόμα τιμωρημένος, απολαμβάνω την παρουσία μου στην ομάδα του Καρλοβασίου και κοιτάω πολύ προσεχτικά την επόμενη μέρα σε ότι κάνω..

Οι συνθήκες ζωής εδώ είναι εξαιρετικές και αισθάνομαι ευλογημένος από τον Θεό που μου έδωσε την δυνατότητα να βρίσκομαι μέλος μιας τέτοιας ομάδας ανθρώπων και μπάσκετ.

Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα σε οποιονδήποτε προπονητή η παίχτη να έρθει εδώ γιατί απλά θα βρει ότι χρειάζεται για να κάνει την δουλειά του καλύτερα και κυρίως χωρίς προβλήματα..


Με εκτίμηση,
Μιχάλης Θάνος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου