Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Μαραντόνα: «Έχω σχεδόν αποφασίσει»

Τρίτη, 02 Μαρτίου 2010

Μαραντόνα: «Έχω σχεδόν αποφασίσει»


"ΘΑ ΠΑΡΩ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ"

Ο Ντιέγκο Μαραντόνα εμφανίστηκε σίγουρος για την επιτυχία της Αργεντινής στο Παγκόσμιο Κύπελλο παρά τη δυσπιστία που υπάρχει. Ο Ομοσπονδιακός τεχνικός της ομάδας τόνισε πως έχει κατασταλάξει στο 80% της αποστολής και θα έχει μαζί του το καλύτερο υλικό που μπορεί...



...«Έχω κατασταλάξει περίπου στο 80% και είμαι κοντά στην οριστική μου απόφαση» σχολίασε για την αποστολή ο Ντιέγκο Μαραντόνα και πρόσθεσε: «Πιστεύω στην ομάδα, οι άνθρωποι μας δίνουν δύναμη και παρά την δυσπιστία. Δεν είμαστε μόνοι, έχουμε τον κόσμο μαζί μας. Είμαι χαρούμενος που θα έχω τους Αγκουέρο, Χιγκουάιν, Τέβες μαζί μου. Είναι σκληρό όταν διαλέγεις και πρέπει να αποκλείσεις κάποιους. Θα πάρω ότι καλύτερο υπάρχει» τόνισε ο Μαραντόνα.

Ο Τύπος αναφέρεται στην ατυχία του Ντάτολο και μπορεί να κάνουν λόγο πως πολύ δύσκολα ο παίκτης του Ολυμπιακού θα αγωνιστεί στο Μουντιάλ, ωστόσο υπάρχουν και αυτοί που λένε πως υπάρχει ακόμα ελπίδα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου